Понеділок, 20.05.2024, 20:40

Робимо магістерську роботу

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
stats
Пошук
Форма входу
Статті
7. Атомістичні вчення античності (Демокріт, Епікур, Лукрецій Кар)
Поняття субстанції у філософії
Матеріальне виробництво – основа існування і розвитку суспільства. Людина суб’єкт життєдіяльності суспільства.
Вимоги до написання тексту та оформлення курсової роботи
Філософія Стародавнього Сходу (Китай, Індія): загальна характеристика
Нові файли
наказ 1112 МОН
ДСТУ Б В.2.7-46-96. Будівельні матеріали. Цементи загальнобудівельного призначення. Технічні умови.
Головна » 2011 » Січень » 29 » Яка форма навчання актуальніше зараз
18:59
Яка форма навчання актуальніше зараз

Цілком різними способами можна отримувати освіту. Навчання в інституті може всього лише носити характер доповнення до процесу становлення фахівця. Спробуємо зрозуміти, як між собою різняться різні форму навчання: очна (денна), заочна (дистанційна) та вечірня. У чому їх плюси і мінуси.

У цілому, всі студенти в результаті мають одні й ті ж дипломи, але, по суті, вони різні. На денному навчанні життя студента протікає максимально насичено. Це дійсно яскравий відрізок життя молодих фахівців. І випускники потім ще не раз згадають студентські роки: життя у гуртожитку, романтику, дружні відносини, побачення і весілля.

Але всі ці враження не завжди є визначальними у виборі форми навчання. Адже не для всіх життя студента очники припаде до душі. Вона може бути веселою і романтичною, а може і набридати, дратувати. І потім, при бажанні будь-вечірки, заочник спокійно може завести знайомство зі студентами з очного відділення і також стикнутися із студентським життям у повному обсязі.

Основний плюс очного навчання полягає в тому, що існує можливість присвятити максимум сил, часу і старанності навчання. Це особливо важливо на перших етапах навчання, коли маса освоюваної інформації максимальна, а також коли студенту просто необхідно більш поглиблене вивчення теорії. Наприклад, для кар'єри академіка. У цілому, завдання просте. Чим абстрактніше предмет вивчення, тим більше потрібно на ньому загострювати свою увагу. Цікавить вища математика, значить, не варто паралельно мати підробіток у сфері торгівлі.

Насправді, нелегко поєднувати роботу з навчанням. Але, на сьогоднішній день, складається ситуація, коли все більша кількість старшокурсників підробляють. В основному, причиною цього явища ставати той факт, що після отримання диплома і без практичного досвіду достатньо складно знайти роботу. З цієї причини, студенти на останніх курсах знаходять стартові місця в своїй галузі і продовжують навчання паралельно зі створенням кар'єри. Такі дії те саме діям студентів вечірньої та заочної форм навчання і тут відмінності між цими формами освіти не принципові.

Визначальним може бути той фактор, що далеко не кожен батько може заплатити за навчання дитини. У тому випадку, коли за освіту належить платити самому абітурієнтові, у нього є два варіанти - спробувати залучити бюджетне місце на очному відділенні або піти працювати, а значить, вступити на заочну або вечірню форму навчання.

До речі кажучи, існує можливість переходу з очного відділення на заочну форму навчання і навпаки (хоча простіше все-таки з очного на заочне). Приміром, на молодших курсах з більшим навантаженням можна навчатися на очному відділенні, а вже на останніх курсах перейти на заочну форму навчання. У цьому випадку, можна правильно розподілити навантаження по навчанню і істотно заощадити родинні кошти. Деякі плюси має і освіта середньо-формату. Це відмінна можливість спочатку отримати певну професію, а потім одночасно робити кар'єру і підвищувати рівень свого професійної освіти.

Тепер про організацію роботи заочного навчання. Як і на очному тут кожен семестр закінчується здачею іспитів (сесією). Протягом семестру заочник письмово виконує завдання і поштою відправляє їх викладачу на перевірку. Це дає можливість навчитися організовувати самому свої заняття. Це як плюс, так і мінус. По ходу року навчання студент сам будує графік занять, розподіляючи час на свій розсуд. Тут можуть стати в нагоді навики тайм-менеджменту, тільки так можна зрозуміти, як мотивувати самого себе до навчання.

В основному, найбільше навантаження на студента заочника звалюється в процесі здачі сесії. Спочатку заочники відвідують недовгі підготовчі курси, а потім приступають до самих іспитів. Якщо ставитися до цього процесу не як-небудь, то це досить складно - лекції тривають практично весь день. Якщо не домовитися з начальством на роботі про сьогодення відпустку на час здачі іспитів, доведеться туго.

Треба відзначити і той факт, що студент заочник отримує менше спілкування як з викладачами, так і з однокурсниками, тобто це відбувається тільки під час здачі сесії. Допомогти тут, заповнити прогалини спілкування, можуть колеги по роботі. Вони більш досвідчені і, можливо, обговорити з вами ваші навчальні, робочі моменти їх не обтяжить.

Плюс заочної форми навчання в тому, що тут можна потрапити в коло спілкування більш досвідчених, в практичному відношенні, однокурсників. У деяких навчальних закладах такі обміни досвідом не просто вітаються, але і є обов'язковими для якісної освіти. З цієї причини, як правило, на заочній формі навчання, студенти більш якісно проходять всі курси, бо прекрасно розуміють, як і де їм належить застосувати отримані навички.

Буває так, що вступити заочно буває легше, ніж на денне навчання. З-за деяких життєвих аспектів, наприклад, відстрочка від призову, бажання жити самостійно в гуртожитку і т.д., конкурс на денну форму навчання може бути в рази вище, ніж на заочну.

Між заочною формою навчання і денний існує проміжна форма освіти - вечірня форма навчання. Днем молода людина працює, а навчання починається ввечері. Вечірнє навчання в чомусь схоже з очним, тільки проходить воно більш інтенсивно і в інший час доби. Плюсом вечірнього навчання, у порівнянні із заочним навчанням, є можливість частіше і продуктивніше спілкуватися з наставниками і однокурсниками. Складність викликає тільки жорсткий, напружений графік - практично відсутній вільний час, так як і на роботі і на заняттях доводиться викладатися по повній.

Перед тим, як вибирати ту чи іншу форму навчання, довідатися, чи існують варіанти у вашому конкретному вузі. А якщо все-таки можливість вибирати є, то на чому ж зупинитися?

Все це суто індивідуально і тут варто враховувати не стільки модні тенденції, скільки свої можливості, плани, бажання. Потрібно пам'ятати, що гарним фахівцем можна стати, навчаючись на будь-якому з трьох відділень. Рада все-таки є: на перших курсах - очне відділення, а потім на вибір - або заочне, або вечірнє. Так ви зможете сповна відчути принади життя студентів, а також попрацювати в згуртованому робочому колективі, набираючись практичного досвіду без відриву від навчання, і почати підніматися по своїм кар'єрним сходам.

Крім того не варто забувати про нову форму навчання, яку ввели в обіг буквально недавно. А саме можна вивчати Французький, грецький, латинський, англійська онлайн, природно одними мовами справу обмежуємося.

Переглядів: 2290 | Додав: ZIDAN | Рейтинг: 3.5/2
Пошук
Календар
«  Січень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • чудові фото Полтава
  • статті про будівництво в Україні
  • Законодательство Украины
  • Кошториси - сметы будівельнику
  • хмарка магістра
    будівництво Організація управління капітальним Організація управління капітальним Організація управління капітальним Ринок кінцевої будівельної продукці креслення Плакат філософія Висновки суспільство джерела структура культура цивілізація науково-технічний прогрес Рецензія існування Правила оформлення МР природа ПЗ система проблема результат теоретично функція Наукові ступені Загальні вимоги техніка Людина Болонський процес практика істина магістр пізнання Форма категорії заперечення зміни якість діалектика розуміння розвиток звязки субстанція буття релігія наука теорія психоаналіз неопозитивізм позитивізм презентація життя Ірраціоналізм марксизм закон аспірантура докторантура міністерство Російська філософія стаття академія вимоги МОН аспирантура філософська концепція кант ідеали метод пізнання натурфілософія Філософія Середньовіччя Елліністична і римська філософія матерія і форма Сократ Атомістичні вчення Філософія Стародавнього Сходу німецька філософія середньовічна філософія
    © Pedchenko 2009-2024Хостинг від uCoz